Quantcast
Print Killer News Feed
Miley Cyrus Naked

See Ya Later Miley Cyrus!

Celeb Kid Chronic

I’m over Miley Cyrus now, what is she gonna do next? She already did everything she could possibly do in the first week of her career, unless she is going to do Playboy or release a sex tape.

Screen-shot-2013-09-21-at-12.22.42-PM.png

Diver Kills Giant Great White Shark

Marine Kid Chronic
Screen-shot-2013-09-21-at-9.08.31-AM.png

Cops in Florida Run Over a Man They Were Pulling Over [Warning Graphic]

Daily Criminal Kid Chronic

The man’s family says he was only being pulled over for a seat belt violation and now their loved one is dead. In the video you can see the man run, and you can also see the officer did not hit him intentionally. However, should […]

Screen-shot-2013-09-21-at-8.42.58-AM.png

Oh Man This Shit is Not Even Fair!

Dating Kid Chronic

To be honest you would never catch me with this shit, girls just don’t talk like that. If girls talked like that, the world would be a drastically different place. Still feel bad for those guys though, they had to have felt like, for once […]

Screen shot 2013-09-18 at 1.43.04 PM

Dutch Reporter Crushed By Car

WTF The Brooklyn Bomber

Looks like germany needs some speed limits now – Watch More Funny VideosDutch Reporter Hit By A Car

Screen shot 2013-09-18 at 12.42.38 PM

Amazing Backwalk Contortionist!

Wins The Brooklyn Bomber

I gotta teach my girlfriend to do this

Screen shot 2013-09-18 at 12.33.16 PM

Russian Cheats Death

WTF The Brooklyn Bomber

Maybe in USSR you chase death?

Screen-shot-2013-09-18-at-12.40.31-AM.png

Viet Bong

Drugs Kid Chronic

WTF are they smoking over there!??

Screen shot 2013-09-16 at 3.11.35 PM

How High Are Your Fantasy Football Stakes

WTF The Brooklyn Bomber

These guys have more than points on the line in this fantasy league

Screen shot 2013-09-16 at 2.57.17 PM

Awesome Trike Drifting

Wins The Brooklyn Bomber

I dont remember my trike being able to do that when I was a kid

Screen shot 2013-09-16 at 2.50.40 PM

Most Epic Paintball Fight EVER

Automotive The Brooklyn Bomber

These guys brought paintball to the next level

Screen-shot-2013-09-16-at-2.59.11-AM.png

Fails of 2013

Compilation Kid Chronic

Ouch!

Screen-shot-2013-09-15-at-10.58.49-PM.png

Water Ski Accident

Fail Kid Chronic

Water ski accident caught on tape.

gE4ykQa

The Best Gifs on the Web Today!

Gifs Kid Chronic

Animated Gifs for your viewing pleasure.

Screen-shot-2013-09-15-at-3.14.36-PM.png

Ok So School in South Africa is Pretty F*cking Weird…

Videos Kid Chronic

This is probably the best interview I have seen in at least a year. Well besides the one I did with Bill Maher of course!

Screen-shot-2013-09-13-at-10.04.52-PM.png

Insane Hit and Run Then Car Chase

Automotive Kid Chronic

Whoa this is crazy. These two foreign blokes see a crazy driver, and then not only predict the accident, but follow and capture her after she tries to flea the scene.

Screen-shot-2013-09-11-at-6.14.19-PM.png

The Best Pee Wee Football Run We Have Seen All Year

Sports Kid Chronic

This kid is no joke!

Screen shot 2013-09-11 at 1.43.14 PM

Flying Inflatable Raft

Marine The Brooklyn Bomber

Why didnt I think of this

Screen-shot-2013-09-11-at-12.39.54-AM.png

Ass Kicking Pit Stop

Fights Kid Chronic

Motorcyclist pulls over for a quick ass kicking pit stop!

Screen-shot-2013-09-10-at-11.55.17-PM.png

The Newest Internet Fad TreadMeals!

Funny Kid Chronic

lol this is freaking ridiculous!

InstaBabe of the Day!!!

Today's InstaBabe of the Day is Michele Maturo!!! To be considered for InstaBabe of the Day follow PrintKiller on Instagram!!!

PKMN Company Store

Print Killer Store

Sponsors

Staff Login

Print Killer Staff Login

Published By The Kid…

Kid ChronicKid Chronic (8587)
I don't understand why everyone at CNN has to do real news all day. While Anthony Bourdain gets to travel the world and stuff his face! Who's Bourdain's agent? Is he looking for new clients?? Pick me, pick me!!! To reach me for requests contact KidChronic@PrintKiller.com

Sponsors

WARNING: Explicit Content
Welcome to PrintKiller.com the content you are attempting to view may be considered adult, or offensive to some readers. Click here to verify you are 18 and over and wish to view this content.
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers